Ułatwienia dostępu

Język polski Język ukraiński Język rosyjski
Przejdź do głównej strony
Przejdź do mapy strony
Administracja:
ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź

Zamówienia publiczne


Zmieniamy przychodnię przy ul. Odrzańskiej 29 - II etap prac inwestycyjnych - budżet obywatelski".

Zmieniamy przychodnię przy ul. Odrzańskiej 29 - II etap prac inwestycyjnych - budżet obywatelski". Nr sprawy ZP/8/2019

Ogłoszenie o zamówieniu


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 472 KB)

Załącznik nr 1 do SIWZ

I.              Projekt budowlany, w skład którego wchodzą:

Część 1 Projekt architektoniczno budowlany

a)     Część opisowa: (PDF, 7 MB)

b)         Załączniki graficzne

-           Rys. 1 - Plan sytuacyjny. (PDF, 2 MB)

-           Rys. 2 – Rzut parteru – inwentaryzacja. (PDF, 232 KB)

-           Rys. 3 – Rzut parteru – wyburzenia. (PDF, 264 KB)

-           Rys. 4 – Rzut parteru – projekt. (PDF, 401 KB)

-           Rys. 5 – Rzut parteru – technologia. (PDF, 258 KB)

-           Rys. 6 – Elewacje. (PDF, 244 KB)

Część 2 Instalacje elektryczne

a)     Strona tytułowa (PDF, 94 KB)

b)    Część opisowa: (PDF, 3 MB)

c)    Załączniki graficzne:

-       Rys. 1 – Plan instalacji oświetleniowej - rzut parteru. (PDF, 980 KB)

-       Rys. 2 – Plan instalacji gniazd i urządzeń wentylacji – rzut parteru. (PDF, 958 KB)

-       Rys. 3 – Schemat zasilania obiektu. (PDF, 304 KB)

Część 3 Instalacje sanitarne

a)  Strona tytułowa (PDF, 83 KB)

b)    Część opisowa: (PDF, 826 KB)

c)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacje sanitarne. (PDF, 477 KB)

Część 4 Instalacja wentylacji mechanicznej

a)    Część opisowa: (PDF, 1 MB)

b)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacja wentylacyjna. (PDF, 206 KB)

II.            Projekt wykonawczy, w skład którego wchodzą:

Część 1 Projekt architektoniczno konstrukcyjny wykonawczy

a)  Część opisowa: (PDF, 15 MB)

b)         Załączniki graficzne

-           Rys. 7W – Zestawienie stolarki. (PDF, 661 KB)

-           Rys. 8W – Wytyczne dot. posadzek. (PDF, 459 KB)

-           Rys. 9W – Wytyczne dot. posadzek. (PDF, 563 KB)

-           Rys. 10W – Detal wykonania nadproża drzwiowego Nr 1.

-           Rys. 11W – Detal wykonania nadproża drzwiowego Nr 2.

c)      Odrzańska Etap 1 – opisowy przedmiar robót budowlanych roboty rozbiórkowe i nowo projektowane, stan surowy.

d)     Odrzańska Etap 1 - Poradnia POZ dla dzieci Nakładczy. (PDF, 351 KB)

e)     Odrzańska Etap 1 - Poradnia POZ dla dzieci Przedmiar. (PDF, 142 KB)

f)       STWiOR. (PDF, 304 KB)

Część 2 Instalacje elektryczne

a)  Strona tytułowa (PDF, 94 KB)

b)    Część opisowa: (PDF, 3 MB)

c)    Załączniki graficzne:

-       Rys. 1 – Plan instalacji oświetleniowej – rzut parteru.

-       Rys. 2 – Plan instalacji gniazd i urządzeń wentylacji – rzut parteru.

-       Rys. 3 – Schemat zasilania obiektu. (PDF, 369 KB)

-       Rys. 4 – Schemat tablicy T1. (PDF, 223 KB)

-       Rys. 5 – Schemat tablicy T2. (PDF, 263 KB)

-       Rys. 6 – Schemat tablicy T3. (PDF, 283 KB)

-       Rys. 7 – Schemat tablicy T6. (PDF, 217 KB)

d)    Strona tytułowa - Przedmiar etap I. (PDF, 94 KB)

e)    Przedmiar robót Odrzańska etap I.

f)     Strona tytułowa - IE STWiOR. (PDF, 151 KB)

g)    STWiOR. (PDF, 151 KB)

Część 3 Instalacje sanitarne

a)  Strona tytułowa (PDF, 1 MB)

b)    Część opisowa: (PDF, 852 KB)

c)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacje sanitarne.

d)    Instalacje sanitarne przedmiar. (PDF, 388 KB)

e)    STWIOR. (PDF, 453 KB)

Część 4 Instalacja wentylacji mechanicznej

a)  Część opisowa: (PDF, 394 KB)

b)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 – Rzut parteru – instalacja wentylacyjna. (PDF, 232 KB)

c)    Instalacja wentylacyjna przedmiar etapy. (PDF, 40 KB)

d)    STWIOR. (PDF, 391 KB)

Część 5 Instalacje niskoprądowe

a)    Strona tytułowa – Opis; (PDF, 209 KB)

b)    Opis, (PDF, 517 KB)

c)    Załącznik graficzny:

-       Rys. 1 - SSWiN schemat. (PDF, 82 KB)

-       Rys. 2 - SSWiN plany. (PDF, 411 KB)

-       Rys. 3 - Sieć LAN schemat. (PDF, 71 KB)

-       Rys. 4 -  Sieć LAN plany. (PDF, 417 KB)

d)    Kosztorys SSWiN Etap 1. (PDF, 256 KB)

e)    Kosztorys sieć  Etap 1. (PDF, 283 KB)

f)     Strona tytułowa STWIOR. (DOC, 24 KB)

g)    STWIOR.

2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). (DOC, 67 KB)

3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 3 do SIWZ). (DOC, 49 KB)

4. Wykaz robót budowlanych, (załącznik nr 4 do SIWZ). (DOC, 43 KB)

5. Wzór umowy, (załącznik nr 5 do SIWZ). (PDF, 229 KB)

 

Informacja z otwarcia ofert. (PDF, 128 KB)

Załącznik nr 1 do informacji z otwarcia (Oświadczenie Wykonawcy). (DOC, 32 KB)

Wybór najkorzystniejszej oferty.

„Poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich i zabiegowych w przychodni przy ul. Tatrzańskiej 109 - budżet obywatelski”.

„Poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich i zabiegowych w przychodni przy ul. Tatrzańskiej 109 - budżet obywatelski”. Nr sprawy ZP/7/2019
 
Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 407 KB)
1.    Załącznik nr 1 do SIWZ, w skład którego wchodzą:

a) Opis techniczny. (DOC, 68 KB)
Załączniki graficzne:
- Rys. 1 - Rzut fragmentu parteru - zakres objęty opracowaniem. (PDF, 13 MB)
- Rys. 2 - Rzut fragmentu I piętra - zakres objęty opracowaniem. (PDF, 13 MB)
- Rys. 3 - Rzut fragmentu II piętra - zakres objęty opracowaniem. (PDF, 13 MB)
- Rys. 4 - Sanitariaty na parterze – inwentaryzacja i stan projektowany. (PDF, 13 MB)
- Rys. 5 - Gabinety nr 206 pielęgniarek środowiskowych na II piętrze – inwentaryzacja. (PDF, 13 MB)
- Rys. 6 - Gabinety nr 206 pielęgniarek środowiskowych na II piętrze – stan projektowany. (PDF, 13 MB)
- Rys. 7 - Gabinety lekarskie nr 116,117 – poradnia POZ dla dzieci chorych na I piętrze – inwentaryzacja. (PDF, 13 MB)
- Rys. 8 - Gabinety lekarskie nr 116,117 – poradnia POZ dla dzieci chorych na I piętrze – stan projektowany. (PDF, 13 MB)
- Rys. 9 - Gabinety lekarskie nr 128, 129, 130, 131,132 na I piętrze – inwentaryzacja. (PDF, 13 MB)
- Rys. 10 - Gabinety lekarskie nr 128, 129, 130, 131,132 na I piętrze – stan projektowany. (PDF, 13 MB)
- Rys. 11 - Gabinety lekarskie nr 100, 101, 102, 103, 104, 105, 111 na I piętrze – inwentaryzacja. (PDF, 13 MB)
- Rys. 12 - Gabinety lekarskie nr 100, 101, 102, 103, 104, 105, 111 na I piętrze – stan projektowany. (PDF, 13 MB)
- Rys. 13 - Zestawienie stolarki drzwiowej. (PDF, 13 MB)
- Rys. 14 - Detal wykonania nadproża drzwiowego – rysunek poglądowy. (PDF, 13 MB)
b)    Przedmiary robót budowlanych:
- 1. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego sanitariatów na parterze.
- 2. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich na I piętrze.
- 3. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów lekarskich w poradni POZ dla dzieci chorych na I piętrze.
- 4. Przedmiar robót budowlanych – poprawa stanu sanitarno-higienicznego gabinetów pielęgniarek środowiskowych na II piętrze.
 
c)    Kosztorysy:
- Nakładczy. (PDF, 603 KB)
- Kosztorysowy przedmiar robót. (PDF, 219 KB)
 
d)    Projekt doboru oświetlenia podstawowego gabinetów lekarskich.
- Okładka projekt. (PDF, 150 KB)
- Oświetlenie obliczenia. (PDF, 1 MB)
- Rys. 1 Dobór opraw oświetleniowych, sanitariaty na parterze.
- Rys. 2 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety nr 206 pielęgniarek środowiskowych na II piętrze.
- Rys. 3 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety lekarskie nr 116,117 – poradnia POZ dla dzieci chorych na I piętrze.
- Rys. 4 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety lekarskie nr 128, 129, 130, 131,132 na I piętrze.
- Rys. 5 Dobór opraw oświetleniowych, gabinety lekarskie nr 100, 101, 102, 103, 104, 105, 111 na I piętrze.
e) STWiOR (DOC, 342 KB)
2. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). (DOC, 68 KB)
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 3 do SIWZ). (DOC, 49 KB)
4. Wykaz robót budowlanych, (załącznik nr 4 do SIWZ). (DOC, 43 KB)
5. Wzór umowy, (załącznik nr 5 do SIWZ). (PDF, 230 KB)

 

Informacja z otwarcia ofert. (PDF, 113 KB)

Załącznik nr 1 do informacji z otwarcia (Oświadczenie Wykonawcy). (DOC, 32 KB)

Wybór najkorzystniejszej oferty.

„Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170”.

„Podniesienie jakości udzielanych świadczeń medycznych przez Miejskie Centrum Medyczne „Górna” w Łodzi poprzez utworzenie Pracowni Diagnostyki Obrazowej RTG w przychodni przy ul.  Rzgowskiej 170”, Numer sprawy ZP/5/2019

Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (PDF, 592 KB)

1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). (DOC, 87 KB)

2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 2 do SIWZ). (DOC, 45 KB)

3) Formularz warunków technicznych (załącznik nr 3a do SIWZ) Rozdział 1.

4) Opis przedmiotu w zakresie prac budowlanych Rozdział 1.- Dokumentacja projektowa (załącznik nr 3b do SIWZ), w skład którego wchodzą:

1)    Projekt architektoniczno–budowlany :

a)    Opis techniczny opracowania, część architektoniczno-konstrukcyjna; (PDF, 6 MB)

b)    Rys 01 Plan zagospodarowania terenu; (PDF, 323 KB)

c)    Rys 02 Inwentaryzacja pomieszczeń, wskazanie prac demontażowych; (PDF, 252 KB)

d)    Rys 03 Plan pomieszczeń – stan projektowany; (PDF, 323 KB)

e)    Rys 04 Plan pomieszczeń – technologia; (PDF, 254 KB)

f)     Rys 05 Rzut pomieszczeń – konstrukcja; (PDF, 226 KB)

g)    Rys 06 Zestawienie stolarki drzwiowej; (PDF, 223 KB)

h)    Rys 07 Rozwinięcie ścian – kolorystyka; (PDF, 1 MB)

i)      Kosztorys nakładczy do prac architektoniczno -konstrukcyjnych; (PDF, 306 KB)

j)      Przedmiar do prac architektoniczno -konstrukcyjnych; (PDF, 127 KB)

k)    Obliczenia osłon stałych przed promieniowaniem rentgenowskim; (PDF, 419 KB)

l)      Rys 1 Projekt rozmieszczenia osłon stałych; (PDF, 223 KB)

m)   Uzgodnienie projektu „Obliczenia osłon stałych przed promieniowaniem rentgenowskim”; (PDF, 2 MB)

n)    STWiOR - roboty budowlane. (PDF, 306 KB)

2)    Projekt instalacji elektrycznej;

a)    Opis techniczny do projektu przebudowy – instalacje elektryczne; (PDF, 581 KB)

b)    Rys 01 Plan instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych; (PDF, 640 KB)

c)    Rys 02 Plan instalacji tras kablowych oraz urządzeń klimatyzacji i wentylacji; (PDF, 399 KB)

d)    Rys 03 Plan instalacji tras kablowych rzut parteru; (PDF, 278 KB)

e)    Rys 04 Schemat zasilania pracowni RTG; (PDF, 150 KB)

f)     Rys 05 Schemat tablicy TO pracowni RTG; (PDF, 174 KB)

g)    Rys 06 Schemat tablicy TRTG pracowni RTG; (PDF, 188 KB)

h)    Kosztorys nakładczy 1 elektryczny; (PDF, 103 KB)

i)      Kosztorys nakładczy 2 elektryczny; (PDF, 78 KB)

j)      Przedmiar robót 1 elektryczny; (PDF, 113 KB)

k)    Przedmiar robót 2 elektryczny; (PDF, 78 KB)

l)      STWiOR - instalacje elektryczne. (PDF, 372 KB)

3)    Projekt instalacji sanitarnych (wentylacji, klimatyzacji i wod. i kan.)

a)    Opis techniczny do projektu przebudowy – instalacje sanitarne; (PDF, 383 KB)

b)    Rys 01 Rzut pomieszczeń – instalacja wentylacji i klimatyzacji; (PDF, 116 KB)

c)    Rys 02 Rzut pomieszczeń – instalacja wod. kan.; (PDF, 113 KB)

d)    Kosztorys nakładczy instalacyjny; (PDF, 140 KB)

e)    STWiOR - instalacje sanitarne (PDF, 246 KB)

5) Opis przedmiotu w zakresie dostawy mebli i wyposażenia na potrzeby przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 w Łodzi, Rozdział 2, (załącznik nr 3c do SIWZ), w skład którego wchodzą:

a)    Kosztorys nakładczy wyposażenie; (PDF, 85 KB)

b)    Przedmiar wyposażenie; (PDF, 63 KB)

c)    Załącznik Nr 1 – zestawienie mebli. (PDF, 533 KB)

6) Wykaz dostaw dla Rozdziału 1, (załącznik nr 4 do SIWZ). (DOC, 44 KB)

7) Wzór umowy dla Rozdziału 1 (załącznik nr 5a do SIWZ).

8) Wzór umowy dla Rozdziału 2 (załącznik nr 5b do SIWZ).

9) Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych dla Rozdziału 1 (załącznik nr 6 do SIWZ). (PDF, 217 KB)

Pytania i dopowiedzi 1 (z dnia 18.06.2019 r.) (PDF, 266 KB)

Pytania i odpowiedzi 2 (z dnia 21.06.2019 r.) (PDF, 179 KB)

Pytania i odpowiedzi 3 (z dnia 25.06.2019 r.) (PDF, 142 KB)

Pytania i odpowiedzi 4 (z dnia 25.06.2019 r.) (PDF, 166 KB)

 

Informacja z otwarcia ofert. (PDF, 145 KB)

Załacznik Nr 1 do informacji z otwarcia ofert (Oświadczenie Wykonawcy). (DOC, 32 KB)

 

Wybór najkorzystniejszej oferty.

„Od juniora do seniora – kompleks rehabilitacyjno-rekreacyjny w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 - budżet obywatelski”

Od juniora do seniora – kompleks rehabilitacyjno-rekreacyjny w przychodni przy ul. Rzgowskiej 170 - budżet obywatelski”, Numer sprawy ZP/3/2019

Ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (PDF, 340 KB)

  1. Opis przedmiotu - Dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SIWZ) , w skład którego wchodzą:
  1. STWiOR; (PDF, 69 KB)
  2. Opis prac; (PDF, 6 MB)

- Rys. 1 - Inwentaryzacja zieleni - prace porządkowe i przygotowawcze; (PDF, 363 KB)

- Rys. 2 - Projekt nawierzchni wraz usytuowaniem sprzętów do ćwiczeń; (PDF, 622 KB)

- Rys. 3 - Projekt urządzenia zieleni; (PDF, 470 KB)

- Rys. 4 - Wizualizacje siłowni zewnętrznej; (PDF, 6 MB)

c. Czynności pielęgnacyjne zieleni po zakończeniu prac budowlano-montażowych; (PDF, 104 KB)

d. Przedmiar; (PDF, 117 KB)

e. Kosztorys nakładczy. (PDF, 153 KB)

  1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). (DOC, 62 KB)
  2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (załącznik nr 3 do SIWZ). (DOC, 49 KB)
  3. Wykaz robót budowlanych, (załącznik nr 4 do SIWZ). (DOC, 44 KB)
  4. Wzór umowy, (załącznik nr 5 do SIWZ). (PDF, 226 KB)

Informacja z otwarcia ofert (PDF, 141 KB)

Załącznik nr 1 do informacji z otwarcia (oświadczenie Wykonawcy). (DOC, 32 KB)

Wybór najkorzystniejszej oferty

Dialog techniczny - Archiwizacja

Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na usługi porządkowania, archiwizacji, przechowywania, udostępniania i niszczenia dokumentacji medycznej pacjentów Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi. Nr sprawy: ZP/1/2019

Ogłoszenie dialogu (PDF, 150 KB)

Regulamin (PDF, 188 KB)

Załącznik nr 1 - Zgłoszenie do dialogu (DOCX, 18 KB)

Załącznik nr 2 - Wzór pełnomocnictwa (DOCX, 13 KB)

 

Informacja o zakończeniu dialogu (PDF, 117 KB)

 


Godziny pracy

Poniedziałek

7:45 - 18:30

Wtorek

7:45 - 18:30

Środa

7:45 - 18:30

Czwartek

7:45 - 18:30

Piątek

7:45 - 18:30
Logo BIP

Miejskie Centrum
Medyczne “Górna” w Łodzi

ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź


tel. 42 689 20 81
e-mail: sekretariat@mcmgorna.pl