Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Kliknij w poniższy odnośnik, by przejść do dokumentu:
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego >>> (PDF, 134 KB)
Ułatwienia dostępu
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Kliknij w poniższy odnośnik, by przejść do dokumentu:
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego >>> (PDF, 134 KB)
Plan działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2025-2027
Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
Plan działań na rzecz poprawy zapewnienia dostępności >>> (PDF, 99 KB)
Zarządzenie wewnętrzne nr 26/2024 r. z dnia 18 grudnia 2024 r. >>> (PDF, 122 KB)
Zarządzenie Dyrektora Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
w sprawie wyznaczenie Koordynatora ds. Dostępności oraz powołania Zespołu ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej.
Zarządzenie wewnętrzne nr 27/2024 >>> (PDF, 110 KB)
Koordynator ds. Dostępności:
Dariusz Łukowicz
telefon: 42 689-20-88
e-mail: dlukowicz@mcmgorna.pl
Deklaracja dostępności Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi
Miejskie Centrum Medyczne "Górna" w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
W skład Miejskiego Centrum Medycznego „Górna” w Łodzi wchodzi 6 placówek, świadczących usługi z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej, ambulatoryjnej opieki specjalistycznej, rehabilitacji leczniczej, stomatologii oraz administracja. Wszystkie lokalizacje dostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych. Placówki zlokalizowane są przy:
- podjazdy dla niepełnosprawnych,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
- podjazd do budynku,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
- podjazdy do budynku,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT,
- winda,
- toaleta dla niepełnosprawnych,
- TOTUPOINT.
- toaleta dla niepełnosprawnych.
Pacjenci mają możliwość skorzystania z usług tłumacza migowego oraz wejścia z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek

ul. Felińskiego 7
93-252 Łódź
tel. 42 689 20 81
e-mail: sekretariat@mcmgorna.pl